Min søn på 11 og jeg løb Eremitageløbet endnu en gang. Det var tredje gang for min søns vedkommende og fjerde gang for mig. Så nu er det efterhånden blevet en tradition. Når jeg løber med min søn er det min plan, at vi lægger roligt ud og så øger tempoet, hvis der er energi…